Haha ..

Har precis varit på gränby med mamma.
Vi skulle sätta in mina pengar som helt plötsligt växte till 5000 kr.
Väl framme vid banken så blir vi först i kön, börjar ta upp pengar och slå in koderna och skit.
Men helt plötsligt så startas allting om, och vi får börja om säkert 3 ggr.
Bakom oss står det en kille, som säkert gjort dedär 100tals gången förr.
Men de va ju första gången för både mig och mamma.
Så han stod där och sa; Nu ska du trycka på klar, nu ska du lägga mynten i facket.
Nu gör du så, och så och så.
Till slut så stod jag och mamma och bara skrattade.
Men alla pengar blev insatta och jag är rikare än någonsin.
Blev till att bjuda mamma på donken efter allt.

Blev också några inköp, ett par läsglas ögon, ett linne, en långärmad tunn tröja, leggings, och ett par shorts.
Bilder kanske kommer senare.

Om ca 20 min ska jag ta min cykel och bege mig till jobbet för att jobba.
Efter jobbet kanske F jag och Blommis ska ta ett kvällsdopp i det blå :).

Nej, nu måste jag fixa lite grejs !
Vi ses !


Nästa tatuering?



XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0