Till er som inte förstår.

Blandade känslor, är jag kär? Är jag inte?
Hur vet jag isf de?

Ni tycker att jag hänger ut honom, men hur?
Jag skriver inga namn, ingenting om personen jag menar.
Hur vet ni ens att det är F jag menar? :S
Visserligen va det han i detta fall, men vad ska jag göra?
Han bryter sina löften gång på gång.

+jag har ju bloggen för att få skriva av mig om vad jag vill inte för att ni ska läsa!!!!

Han säger att han ska lämna mig ifred ett tag så att jag kan få lista ut
om jag verkligen är kär eller inte.
Men han fortsätter att höra av sig ändå.
Och andledningen tilll varför jag vill att han inte ska höra av sig
är för att jag inte vill såra honom mer än vad jag redan gjort.

Där har ni iaf en liten förklaring till varför jag gör såhär.
Han skriver ju inte blogg, därför vet ni inte hur han är mot mig.
Eller hur?
Sluta döm mig, man är två i ett förhållande!



XoXo, hur fan vet man de?



Ps. Ni som skriver anonymt, våga säga vilka ni är ist. Haha, ni är patetiska!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0