Bilder med lite lite text :)

Gör man det svårt för sig själv så får man fan skylla sig själv !
Aja, jag tänker inte lägga min energi på att vara arg eller något.
Så nu blir det lite bilder från igår och från sommaren :) .
ENJOY !






Yes, jag är  blond igen :)


Och ja, jag blev jävligt snygg i håret !


Uttråkad ? <3


Och GRATTIS pappa som fyllde år igår :) <3

Nej, nu ska jag knäppa lite kort och göra mig fin.
Ska till nya Ikea idag, vi blir dom första som får gå in där :)
Vi får göra det för att Raffa jobbar där, vilken tur vi har!
Det ska bli super kul!
Vi ses !

XoXo

Kommentarer
Postat av: malin och frida

trode det där var nerlagt nu????????

2009-03-27 @ 20:30:55
Postat av: Hanna

DET ÄR JU FÖR FAN INTE ENS OM ER !!!!!

2009-03-27 @ 20:48:39
URL: http://misselmblad.blogg.se/
Postat av: Nettan

JÄVLA snygg du blev i håret :D baby va vacker du e !

2009-03-29 @ 18:59:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0