Det skaver

Saknaden efter dig, allt vi hade & allt vi gjorde.
Jag förstår inte hur två bästa vänner bara kan sluta prata
bara på en dag ?!
Jag vet inte vad jag har gjort för att du inte ens ska vilja titta på mig.
För jag har inget minne av att jag gjort dig illa.
Det var du & jag, piff & puff mot världen.
Jag kommer aldrig glömma tiden med dig, den som var så underbar.
Du var min bästa vän, min andra halva och så mycket mer.
En dag var du bara borta.. Och jag förstår fortfarande inte.
Jag har försökt ta kontakt hur mycket som helst, men jag får
ingenting tillbaka.. Kanske har du slutat minnas?
Det fanns ingen annan i världen som kände mig som du,
du visste alltid vad jag skulle säga, hur jag skulle reagera
och tillochmed när jag var röksugen.
En sådan vän har jag aldrig någonsin haft, och den
enda som jag kan tänka mig att som en sådan vän är du.
Jag försöker att inte tänka så mycket, för jag antar att du inte heller gör de?
Men varje gång jag kollar på bilderna så kan jag garva ut hur vi ser ut, vad vi gjorde
och alla sjuka saker som vi kom på. Det är helt sjukt hur man kan sakna en annan människa.
Allt jag kan hoppas på är att vi en dag kanske kan hitta tillbaka, eller iaf säga hej till varandra.
Jag saknar dig, det kommer jag alltid att göra. Du är fortfarande den som jag inte vill leva utan .. </3


Jag kommer aldrig glömma ..


XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0