Helt jävla overkligt

Brorsan ringde, han lät inte som vanligt.
Jag hörde gråt i bakgrunden, vad fan har hänt?
Maiky har blivit stulen.
Utanför willys,
WILLYS !
Hur fan kan man sno en annans hund?
Dom var ju bara inne i några minuter..
Var hos dom nyss, jag lider med er <3
Älskade lilla maiky, rädd för allt & alla.
Snälla, hjälp oss att hitta honom !
Ingen av oss kommer att få lugn och ro innan han är tillbaka !
Fan ta den som gjort detta mot er.
Ingenting kommer bli sig likt utan juckande maiky ..
Snälla, kom tillbaka :'( <3

Linda & Fredrik, jag tänker på er varje sekund.
Jag önskar att allt bara var en mardröm ..
En del av mitt hjärta är brustet, er lilla bebis . <3

Hur fan har man mage till att göra någonting sådant ?
Hur kan man leva med sig själv när man vet att hunden
inte är ens egna ?
Får jag syn på dig som tagit honom ifrån min bror så slår jag ihjäl dig !



Kommentarer
Postat av: Nyby

Tack för han är tillbaka,knatade sönder benen.

Och inte kan det väl vara en minoritetsbefolkning...

Fan vad arg jag är..



/Ante

2009-03-09 @ 23:53:19
Postat av: jeanette

Fy faan! de finns värkligen människor till allt !!!!!!

(träffa din mor idag )

Postat av: Hanna

Det finns tydligen männsikor till allt..

Jag är riktigt förbannad jag med.

Hur fan kan man ta någonting som inte är ens egna? :@

2009-03-10 @ 18:45:42
URL: http://misselmblad.blogg.se/
Postat av: Elin

Men fy fan vad sjukt! :S

2009-03-17 @ 14:10:54
URL: http://elinisabellaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0