Herregud

Jag är så fruktansvärt lat..
Ha-ha, jag har varit hemma sedan måndag förra veckan.
Och har inte skrivit en enda gång ?! :S
Det är ju helt sjukt, på över en vecka har jag inte skrivit ett skit !!
Skärpning nu hanna elmblad !

Ja, som sagt så är jag ju sjuk..
Har fått min årliga förkylning, andningssvårigheter och allt sånt skit.
Jag verkligen hatar att vara sjuk när jag som minst vill det.

Va på Gränby här om dagen med mamma, hon skulle klippa sig och jag hade
precis blivit klar med mitt personliga brev. Så jag häftade ihop CV't och brevet och lämnade det till alla
restauranger & cafeér där. & på vägen hem lämnade jag det också på Kantarellen.
Hoppas verkligen att jag kan få sommarjobb/xtrajobb på något av ställena.
Annars så blir jag ledsen.

I tisdags så vart det en upplevelse, jag mina hundar, bror hans flickvän och deras hund
var med på hundcoachen. Och det va verkligen kul, jag fick lära mig någonting som många inte får göra
som har hund. Det är ju så att Maiky brors hund har som beroende av min hund Fonzy, håller på och juckar och grejer.
Men efter ett tag så blev han helt lugn. Helt otroligt skönt !!!!!

Nej, förlåt..
Nu måste jag kolla på vänner. Det är ju sååå bra ! :)
Seee you !

Och snälla lilla jävla gumman, SLUTA HÄRMA MIG !! 

XoXo


Kommentarer
Postat av: Jonna

Jag svarar här för jag vet inte om man kan svara på kommentarer haha ^^ jag har gjort min blogg själv :)

2009-03-06 @ 19:57:57
URL: http://unknownmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0