Jag menar det.

Jag känner inte att jag saknar dig, för du fick mig att må dåligt.
Jag som person har roligare och skrattar oftare nu,
och du ska veta att jag älskar att vara glad !
Jag sa till dig ; Ingenting kommer att bli som förr ..
Och jag håller mig till det, för ingenting kan bli som förr.
Visst, jag tycker om dig och så men jag har fått nog
av att bli sårad av dig hela tiden.
Jag är trött på att tassa runt på tå efter dig eftersom ingen vet hur
man ska vara när man är i samma rum som dig .
Jag har gett upp, för jag känner att jag faktiskt mår bättre utan dig.
Jag vet att du kommer bli jätte arg och ledsen nu, men tyvärr.
Jag kan inte vara med en som har tankar om döden hela tiden.
För livet är så mycket mer.
Du vet mycket väl att jag har gått igenom mycket, och mycket värre saker.
Så snälla, mogna, väx upp, skit i killar och bara var !


Och ni som tycker att jag är helt dum i huvudet som skriver såhär om
en föredetta vän får gärna tycka det.
Jag skiter faktiskt i vad ni tycker.
Jag måste må bra och gör inte de i hennes sällskap !


Nej, käka frulle och ta bussen till bjk snart :)
SOLA SOLA SOLA !!




XoXo

Kommentarer
Postat av: caroline pettersson

det är inte killarna som gör så jag mår dåligt det är jag själv som gör så jag mår dåligt. men bra då vet jag att du inte är min vän längre!

2009-03-26 @ 13:05:34
Postat av: Caroline

Man ska ju aldrig umgås med nån som får en att må dåligt ! Inte för att vara taskig mot nån lr så , men du gör ju rätt , du ska följa ditt hjärta & du ska må bra tkr jag gumman <3

2009-03-26 @ 14:23:00
URL: http://misscaarooliine.blogg.se/
Postat av: Hanna

Tack Caroline Karlsson.

Jag saknar dig <3

2009-03-27 @ 10:35:26
URL: http://misselmblad.blogg.se/
Postat av: Anonym

man kan inte vara stark åt en annan person även om man vill va vänner det är lätt att bli sänkt ochdet tjänar ingen på så du gör rätt hon kanske ändrar sig och mognar som du har gjort

2009-03-28 @ 17:33:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0