Jaha ..

Man måste vara två för att vara vänner,
man kan inte bara låta den ena göra jobbet.
Man kan inte begära att den ena bara ska höra av sig
när den andra själv aldrig gör det.
Och jag sa att allting kommer inte bli som förr ...
Och nej, jag skiter inte i någon.
Men jag tycker verkligen att det inte är bara jag som
måste höra av mig !
Skulle folk sakna mig om jag dog?
Svaret är ja, men alla kan du/ni inte ta förgivet.
Jag kan må dåligt jag också, men jag väljer
att inte se allting så negativt.
Jag vänder och vrider på saker så att det blir till någonting posetivt.
Det är klart att jag alltid ställer upp, thats what friends are here for..
Men jag kan inte göra allting själv, jag ska inte förutspå att då och då
mår ni bra, och då och då mår ni dåligt.
Om det är så viktigt att ha min hjälp på säg gärna till.
Jag vill hjälpa er, eftersom att ni är mina vänner.
Men jag vet ju inte när jag ska hjälpa er eftersom ni
inte plockar upp telefonen och ringer.
Eller skicka ett sms, det behöver inte vara en uppsats.
Ni behöver bara skriva; Jag behöver hjälp, kan vi prata?
Jag tror att ni lika väl som mig vet att jag kommer så fort jag kan.
Jag skiter inte i er.
Och ibland när jag inte svarar på sms så kan ni väl tänka; okej, idag kanske hanna
inte är på "hjälp" mig humör. Hon kanske vill ha en chill dag bara och inte göra någonting.
För ofta så vill jag bara ha en slapp dag med t.ex min pojkvän eller familj !
Så snälla människor, döm mig inte för fort.
Jag är bara lite trögare än vissa andra .. 



XoXo

Kommentarer
Postat av: jeanette

Raring? hur kan du bli så söt på varända bild ?

2009-03-16 @ 15:01:36
URL: http://metrobloggen.se/jeanetteelisabeth

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0