Makalöst - Fan va bra

Min brors hund blev ju stulen igår vid willys i uppsala.
Sent på natten ringde polisen, någon hade hört ett konstigt
ljud i en trappuppgång i Nyby.
Hunden satt bunden med en tvättlina.
Vilket är väldigt farligt eftersom hunden kan rycka och försöka komma loss
och därmed skära sig mycket i halsen.
Men vilken tur att hunden var smart och satt och gnällde sådär sött !
Och ja, det var deras lilla älskade Maiky !!!!!
Blev så glad när jag fick höra det, känns så otroligt skönt att du är hemma igen !!
Och som grädden på moset klarade min käre bror sin skrivning idag :D !
Grattis till allt Fredrik & Linda !

Och över till mig, dagen har varit chill.
Inte gjort så mycket, var upp på stan och köpte hårfärg.
Sen åkte jag hem och somnade på soffan med min vovve :)
Det känns verkligen som att man ska vara rädd om dom små liven
man har nu, fatta att förlora sin hund ?
Usch, vill inte ens tänka tanken på att någon skulle ta Elvis eller Fonzy !
Men allting slutade ju bra iaf :) !

Idag är det träning som gäller, har även gjort en ansiktsmask !
Mycket skönt, känns som att jag missat så mycket av träningarna.
Och sista matchen är ju på lördag, och vi bara måste vinna !!

Imorgon blir det skola, och jag har bestämt mig för
att sattsa riktigt mycket nu !
Vill höja mina betyg i Svenska Engelska & Matte.
Så att jag slipper ha de nästa år, när jag börjar om ettan
en annan linje !
Ska bli så kul att göra någonting som jag har fått intresse för !
Det här ska bli min grej nu !

Nej, nu ska jag gå och plocka undan lite efter mig.
Sen ska jag skölja håret och massera min syster !!


( i want my body back! )

XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0