Men visst hurru !

Idag är det skola, som vanligt :) .
Helgen var ovanligt bra, hade kul hela tiden !
Mycket skratt och mycket prat.
Helgen tillbringades med F, B, H och några till.
Jag hade iaf urkul :).

Gaaah, jag vill ha sol och värme nu !
Jag vill att snön ska smälta bort så att
jag ska lägga mig och sola och bara ha det underbart !!

Förresten har min familj bestämt att det inte blir
någe Spanien i sommar.
Åker istället till Gotland och sparar pengar
tills när mamma och pappa fyller 50.
För då drar vi till THAILAND !!!!!
Dom har planerat att vi ska åka över jul och nyår samma år som dom fyller :) .
Hur bra va inte de då ?! :D:D

Nej , nu ska jag fortsätta att leta lite saker ;)

XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0