Min morbror tar död på mig..

Haha, nej inte bokstavligt. Men nästan!
Jag drog med mig min morbror ut på en promenad idag.
Så jag gick hem till honom vid 11 imorse, han frågade om jag
ville gå med på hans "runda" ..
Och självklart så ville jag det.
Men ack så dum jag var.
Vi gick och gick och gick, i 3 timmar !!
Visst det var jätteskönt att gå och prata med någon samtidigt !
Meeeeen, när jag kom hem igen så kunde jag knappt stå på
fötterna..
Jag hade två blåsor på tårna och var allmänt öm !
(kanske ska jag skaffa mig ett par bättre "gå" skor?!)
Och självklart har jag bara mig själv att skylla.
Haha, jag i ett nötskal såklart !
Men tack morbror att du ville gå med mig :)
Det ska vi göra om någon mer gång !!

Så nu är jag tillbaka hos älskling
och han kom precis hem !
Får se vad vi ska hitta på en kväll som denhär :)
Obs. Förlåt för att jag slog dig imorse, men du skrämde livet
ur mig :$ .. Jag älskar dig <3



Det är kärlek <3

XoXo

Kommentarer
Postat av: Caroline

Gud så söta ni är :)

2009-03-21 @ 11:36:26
URL: http://misscaarooliine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0