Puts & stön

Jag är så jävla duktig !
Min dag har bestått av skola en stund, hem koka pasta, äta.
Kolla på TV och sedan tog jag mig i kragen och släppte lös mina hemliga krafter
genom att skotta/banka bort alls is & snö från hela uppfarten.
Det finns ingen is kvar, men dessvärre har vi en sjö utanför oss eftersom
dom som plogar skuter upp all snö på vattenbrunnen, så vattnet kommer inte ner där.
Men när fadern  min kommer hem så ska vi ta tag i det med !

Så just nu är jag helt slut i hela kroppen, och vilken tur jag hade att min träning va inställt idag då :) .
Så ikväll om det behagar så ska jag dra på mig en ansiktsmask och bara chilla.
Kanske ska upp en sväng till affären också och försöka smöra för Hanna.
Är fortfarande på jakt efter ett sommar/extrajobb, som är mycket behövande !!
Om det är någon som har kontakter så säg gärna till !!

Annars så rullar allting på, jag blir bara friskare & friskare.
Kärleken är bra och dom närmsta är bäst !

Nej, nu ska jag dra och kolla till makaronerna !
Ses !



XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0