Vårkänslor !

Och visst är det underbart ?!
Det finns verkligen ingenting underbarare än
när solen skiner och man kan ta en kaffe & cigg (självklart)
i solen och bara sitta och chilla. Utan att frysa !
Det är helt otroligt, gud vad jag vill ha sommar nu !

Idag har jag bara varit i skolan, sen åkte jag hem.
Jeanette kom och vi satt i solen och bara njöt.
Sedan åt jag mat med familjen och pratade om allt.
Pappa skulle in till stan så jag åkte med för jag
ska sova hos fredrik så han släppte av mig här.
Tror att vi ska kolla på "rallybrudar" snart och
bara ta det lunt. Haha, som vanligt !

Imorgon är det studiedag, NICE !
Jag har planerat nästan hela min dag.
När jag har käkat frulle imorgon så ska jag
stor städa hela lägenheten.
Efter de så ska jag ut och gå i minst 30 min.
När jag kommer hem igen så ska jag dra på mig
en ansikts mask och bara chilla.
Ta en lång och varm dusch.

Nej, nu ska jag umgås med älskling igen.

Haha, minnen <3





XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0