19 Oktober

Nu är jag här igen, med magont så det heter duga.
Satte ju in spiralen i fifin idag, och satan, helvete, j-vlar
vad ont det gjorde. Jag låg och skrek för att det gjode så ont.
Så nu kommer jag gå och ha ont i ca 2-3 dagar innan det släpper.
Eller så får jag sån otur att det gör ont hela tiden så jag måste
ta ut den direkt. Hoppas inte på det sistnämnda!
Så jag var på en långis med vovvarna och sen har jag bara legat på
soffan och tyckt synd om mig själv.


Om jag har lika ont i magen imorgon som idag så hoppar
jag skolan imorgon, men förhoppningsvis
så har det gått över så att jag kan vara i skolan som jag hade tänkt.
Var ju sjuk hela förra veckan, så nu måste jag verkligen till skolan.
Har säkert massa saker att ta igen från florist lektionerna.


Nu sitter jag och väntar på att F ska komma hit med choklad
så att jag kan tycka ännu mer synd om mig själv.
Och så måste jag ringa Carro snart.
Men har inga pengar på mobilen, vi ska ha ett snack hon och jag ;).
Haha.
TV:n ropar, 2½ men :D..
Ses!




XoXo, H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0