29/10

Grattis mamma på födelsedagen :) !!

Snart kommer C.P och då blir det bakning, vi lovade mamma
att vi skulle baka en tårta till henne. Så vi får väl göra det :P.

Nu är allt fixat tills på lördag, jag är så sjukt j-vla taggad!
Det ska verkligen bli skit kul.
Träffa det gamla "gänget" och bara ha kul.

Ja, jag och F gjorde ju en sak igår..
Haha, vi är så gulliga.
Nej, vi har inte förlovat oss eller någonting.
Vi tatuerade oss, jag gjorde en djävul eftersom min mamma
tyckte att det skulle passa mig.
Och F gjorde någonting annat.
Så jag har lite ont nere vid foten idag :P..

Nej, jag ska väl pallra mig upp ur soffan och städa lite tills mamma kommer hem.
Vi ses !






Denna ;)




XoXo, H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0