Fifi doktorn

Väntar om ett tag. Nervöst
Sitter hos F med en kaffekopp och cigg i högsta hugg!

3 timmar innan man sätter in en spiral så ska man pilla
upp 2 tabletter i fifin, det känns för man får en konstig känsla
i hela underbara underlivet.
Vid nio ska jag ta bussen ner på stan.

Gick upp 06.20 imorse och F var fortfarande hemma när jag gick upp.
Hade tydligen pratat i sömnen inatt, det händer ganska ofta faktiskt.
Hade sagt någonting i stilen ;
Jag; Bilen brinner..
Och F svarar såklart; Va?!
Jag; Ja, bilen brinner!!
Och sedan varit tyst igen.

Idag är jag ledig så efter Fifi doktorn så ska jag hem
och ta med mina älskade vovvar på en lång prommenad.
Bara vara mysig och dricka kaffe, städa lite och fixa.
Måste även få ihop ekonomin den här månaden.
Jag måste köpa 2 presenter, en till Emma-Märta
och en till Mammsen. +kläder till den 31:a.

Usch nu ska jag börja fixa mig, ta på mig kläder och
lite b-kräm. Ta på mig skor och gå till bussen.





Btw, måste sola snart. Blekfis...





XoXo, H


Kommentarer
Postat av: caroline pettersson

Lycka till Hanna :).

2009-10-19 @ 08:59:17
URL: http://pluttenlilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0