Hatar rubriker.

Jag kommer aldrig på någon bra, jag orkar inte komma på någon
när det enda jag vill är att skriva ett litet inlägg så ni får veta saker ;). Ha-ha

Jag har blivit grymt sjuk, har feber, ont i hela kroppen, ont i halsen och svettas
konstant hela tiden! (kanske beror på febern?)
Jag kan inte sitta, stå, ligga utan att få så j-vla ont i ryggen och andra delar av kroppen.
Och mor min börjar bli likadan. Och det är fan inte kul!

Blir hemma imorgon med eftersom jag inte kan stå mer än 10 i streck.
Och eftersom jag måste ha värmedynan på ryggen hela tiden för att kunna ligga
normalt i sängen och kunna stå en stund senare.
Så imorgon ska mor min klippa min lugg eftersom det är grymt lång nu.
Och snart får vi en ny dator, eller jaa... Mor får en eftersom det är hon som fick samtalet.
Men det ska bli trevligt att få en fungerande data till huset.
Men nu verkar det ju som att den här funkar ganska bra, men man vet aldrig.
Det är iaf en laptop med mobiltbredband.
Det ska bli roligt!

Gud så jag längtar tills jag blir faster, kulan på magen börjar bli stor nu :).
Jag blir så himla glad när jag ser Fridas mage, den är så fin!
Jag verkligen älskar gravida magar.

Justja, jag måste köpa en present till min bästaste älskade vän Caroline i veckan också.
Hon fyller ju år på Söndag :).
Och jag vet precis vad jag ska köpa till henne ;).  Ha-ha.
Bli inte orolig carruu ! Du behöver detta :).


Och jag måste börja ta bilder nu, jag lägger upp samma gamla bilder hela tiden.
Förstår att ingen orkar läsa den :P.
Men jag skriver ju för min egna skull, och inte för eran.
Därför skriver jag bara när jag själv har lust och tid.
För ibland glömmer jag faktiskt bort att jag har en blogg!

Usch, nu kan jag knappt hålla ögonen öppna längre.
Så nu ska jag knoppa i säng, först ringa F såklart!
Vi ses när vi ses!






HA-HA-HA. Kommer du ihåg? Jag älskar dig fortfarande Josefine Thorsén!









XoXo, H

Kommentarer
Postat av: Jeanette

ja e bara bäst på att ta bilder märker ja :)

2009-10-14 @ 00:09:34
URL: http://jeanetteelisabeth.blogg.se/
Postat av: caroline

du är för undebar hanna :)

jag älskar dig och saknar dig grymt mycket

2009-10-14 @ 09:36:31
URL: http://pluttenlilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0