Kaffe cigg willys

Sitter och dricker kaffe med mig själv hemma hos F nu,
ska snart lighta en ciggis och sedan upp på hojen och dra
till willys.

Alla i min familj (dom som bor hemma) är bort bjudna idag.
Så jag bosatte mig hos F ikväll men han jobbar extra så han kommer hem sent.
Därför ska jag till willys och köpa någonting att äta till mig själv.
Sen ska jag bara vara hemma och mysa med mig själv.
Kanske drar till bror och Linda ett tag för att hålla koll på mamma och pappa :).

Jag har märkt att jag inte skriver så ofta längre, kanske är för att jag glömmer
bort att jag har en blogg?
Folk, ni får påminna mig ;)

Och nu har jag verkligen bestämt mig, JAG SKA SLUTA RÖKA!!
Annars har jag inte råd att köpa julklappar, och det är ju inte roligt.
Usch, snart är det vinter.. Hatar vinter, jag kanske drar till Spanien ist ? :P


Nej, nu ska jag göra en ny Header tror jag. Börjar bli less på den andra nu .. He-he




FL1, VI ÄR BÄST!






XoXo, H

Kommentarer
Postat av: jossan

Kolla in bloggen ;D

2009-10-13 @ 22:23:02
URL: http://runawaybitch.blogg.se/
Postat av: Amanda

Fin bild hanna xD

2009-11-11 @ 22:43:27
URL: http://rillesflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0