Lillen

Min mamma fick ett kanon erbjudande av telenor.
Hon skulle få en laptop, men tog inte reda på hur stor den var
eller någonting sådant.
Igår fick hon hem den, det är en mini pc.
Någonting sötare har jag aldrig sätt!!
Det är den jag sitter vid nu, så jag passa på att blogga lite.
Plus att det är mobilt bredband så man kan ta med sig den vart som helst!

Skulle egentligen ha jobbat hos mamma idag, men hon ringde en halv timme¨
innan jag skulle åka och sa att dom inte hade så många barn som kom.
Så jag fick vara ledig med hundarna.
Jag ska snart ut med dom små liven på en lång promenad :).
Skönt att gå med hundarna och rensa huvudet lite!

Jag är så taggad till på lördag, det ska bli så grymt kul!
Nu håller jag på att gå in mina nya ursöta klackskor.
Ajaj, mina fötter!!

Och mammsen fyller år imorgon så nu ska jag hjälpa pappsen
att kolla ut en persent eftersom jag är ledig och kan googla ;)'
Ha-ha.

Ikväll ska F & jag göra en hemlighet som vi har längtat så grymt mycket efter!
Ja, en bild eller två kommer ikväll :).
Jag älskar dig!


Vi ses senare.







XoXo, H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0