Och så va de det där med rubriker...

Nu är jag här igen, rekord!
Tror jag aldrig skrivit så här tätt inpå någongång.
Men någon gång ska ju vara den första.

Jag har funderat, funderat och funderat på vad f-n
jag ska ha på mig den 31:a . Och nu har jag det!
Men, moohahah. Ingen (förutom emma) kommer
att få reda på vad det är för nångonting ;).

Och jag är så nervös, trött och sockersugen
så att det inte finns!
Ska sätta in spiral imorgon vid 10 tiden.
Har aldrig haft det förr så det är lite pirrigt.

F & sängen väntar på min kalla lilla kropp.
(Med tanke på F's komentar om att min mage var sjuktplatt?)
Det tycks löna sig med träning och mindre onyttigt faktiskt.
Rasade ju i vikt där i slutet av sommaren, men har hållt mig
på bra nivå sedan dess.
Känns riktigt j-vla bra att komma i kläder som man inte kunde ha förr.
Och jag känner mig mycket nöjd med mig själv.
Men några kilon till och jag är super nöjd!
Och detta gör jag inte för att jag vill se ut som en pinne, utan för
att jag vet att jag trivs bättre med mig själv ifall jag går ner i vikt.
Och det är (som vissa säger) inte för att få uppmärksamhet.
Utan för att jag vill kunna känna mig fin i ett par tajta jeans och ett linne.
Eller ett tajt fodral till nyår.
Men folk får tro vad dom vill, jag kunde inte bry mig mindre.


Som sagt, F & sängen väntar.
Ses!




Jag vill verkligen ha den där kroppen tillbaka!









XoXo, H

Kommentarer
Postat av: caroline pettersson

Jag tycker faktist du är vacker exsakt som du är Hanna!

Du är bäst glöm aldrig det :)

2009-10-19 @ 09:01:50
URL: http://pluttenlilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0