14/4

Skulle egentligen åkt hem igår, men fastnade hos S.
Så jag sov där och skulle ha åkt hem efter skolan.
Men fastnade hos S.

Men nu är jag hemma och ska vara hemma imorgon med.
Är ju ledig torsdag och fredag, så det är hunddag imorgon (:
Och om de är fint väder på fredag så ska jag ta en fika med syrran på stan!

Imorgon ska jag se till att få saker och ting gjorda!
Ska upp i tid, städa, ta en lång ute vända och sen ta en dusch.
Fixa saker till Tunisien och kanske börja tvätta lite.

Så nu ska jag ta en smoke, sen krypa ner i sängen med en kopp te
och försöka sova. Kommer nog lyckas ganska bra med de (:

Men vi ses imorgon om jag får någon tid över (;



Peace & Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0