6/4

Orkade verkligen inte skriva någonting igår om båt resan.
Det var lite för mycket som hände.

Men nu ska jag skriva om båt resan,
jag hade jätte trevligt. Fick dock åka som vuxen så jag fick ta en öl
till påskmiddagen :). Köpte inte så värst mycket, lite cigg paket några cider.
Tittade på kvittot och skrek, VA?! KOSTAR PRINCE 100'S BARA 32KR PAKETET?!?!.
Och ja, det gjorde dom. Helt sjukt. Samma lika kostar 52kr på affären.
Lilla Hugo skötte sig exemplariskt.
Gladast var han själklart när han satt hos älsklings faster :).


Nu har jag städat lite och fixat, duschat och planerat.
Det är bara 19dagar kvar tills vi åker nu :).
Ser fram emot lite sol och bad !!

Nej nu ska jag sätta mig i solen och få lite fräknar (a)
Hör av er om ni vill joina mig (;



Peace !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0