8/4

Va ett tag sen jag skrev, så tänkte passa på nu när jag har tid.
Klockan börjar närma sig mat. Mums!

Idag har jag inte gjort så mycket, vaknade av att hundarna tog upp hela sängen.
Så jag gick upp, gjorde en kaffelatte duschade och tog en promenad med hundarna.
Mycket mysigt att kunna gå i skinnjacka utan att frysa ihjäl.
Det blåser ju inte ens jättekallt. Utan mer ljummet.
Solen vill fram hela tiden men molnen vill inte ge med sig ):

Nu är det bara 17 dagar kvar till sol och värme :D
Åååh vad jag längtar !!

Ska snart göra någonting att äta, sen vänta på att mammi ska komma hem
så att jag kan få pengar till bussen.
Ska in till S innan innebandy matchen.
Så snart måste jag packa också kom jag på'

Annars rullar livet på, det går upp och ner ganska mycket.
Men just nu, just idag är det bra.





Peace !


Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag tycker att du kan stanna i Sverige tillsammmans med mig :D

2010-04-08 @ 18:03:28
URL: http://rillesflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0