Dusch sen staden

Idag vaknade jag kl.10.00 och va förvånadsvärt pigg.
Så tog jag en långis med killarna.
Nu är jag hemma och ska snart ta en dusch, vänta på att mamma ska komma
hem så jag kan fråga om hon ska med till Systeryster.
Är bjuden på fika hos henne eftersom jag ska lämna hundarna där.
Förhoppningsvis följer mamma med så jag slipper ta bussen.
En fika ute i solen kan man ju inte säga nej till?!

Det pirrar i magen, jag vet inte hur jag ska beskriva känslan.
Det känns som att jag är nervös hela tiden.
För jag vet ju aldrig vart detta leder.
Jag är förälskad, kär och glad.
Känslan går lixom inte att förklara.
Det pirrar, kittlar, jag blir kissnödig, nervös och blyg.
De är underbart att känna såhär, men ändå jobbigt.
Jag vill att det ska bli  bra nu.
Så jag kan släppa alla mina känslor lösa och göra det jag vill !!!!!

Nu ska jag städa och smaka på min sockerkaka, fick ju nattbesök igår så den tog slut.
Btw, kaffejävlafittbryggaren har gått sönder. Jag avlider utan kaffe!
Därför måste mamma in till stan idag (a)

Vi ses lite senare ikväll kanske (:



Älskade älskade Gotland ♥





Peace & Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0