Förvirrad

En riktigt j-vla förvirrad själ.
Jag vet inte vad jag vill.
Eller jo, jag tror att jag vet vad jag vill förresten.
Men jag vet inte riktigt hur jag ska förklara och lägga fram allt.
Varför ska det vara så j-vla svårt?!
Varför kan allt inte bara rulla på som jag vill?
Varför kan inte du förstå?

Älska, älska inte.
Nej, jag vet inte.
Och snart kommer ju Tunisien, men jag vill vara med dig.
Just nu i detta ögonblick vill jag vara med dig!
Men det går ju inte. För du pratar inte med mig.

Jag tänker på dig hela tiden, jag vill vara med dig hela tiden.
Utan några konsekvenser eller svartsjuka.
Med tillit och kärlek.

Utan tillit ingen kärlek.
Därför är jag kluven, jag litar inte på Dig.
Därför vet jag inte om jag kan fortsätta med det här.
För jag lurar ju bara mig själv.



Jag är förälskad.









Peace & Love


Kommentarer
Postat av: jeanette gräll

Guuud va gammal bild !!

2010-04-11 @ 21:16:42
URL: http://jeanetteelisabeth.blogg.se/
Postat av: Hanna

Haha, aa jag vet ;)

2010-04-12 @ 17:12:28
URL: http://misselmblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0