I'll never be the same, if we ever meet again

Sjukt taggad, vet inte vad det är med mig.
Men jag är helt upp!
Känns faktiskt ganska skönt med tanke på omständigheterna ..
L ligger på sjukhus och mår inge bra.
Usch, stackars snuttan. Tycker så grymt synd om henne.
Plus att jag (vi) är så grymt oroliga för henne.


Livet rullar på, sanningen är sagd.
Jag mår bättre än på länge.
Lite jobbigt att vi inte vet om vi kommer iväg till Tunisien på söndag bara.
Jag hoppas verkligen att vi gör de, eftersom vi sett fram emot det så pass länge..
Så håll tummarna för oss !!


Sitter och lyssnar på min älsklingslåt, TRAIN - HEY, SOUL SISTER !
Finns verkligen inte bättre låt.
Ja, förutom David guetta - memories ÄLSKA ÄLSKA ÄLSKA !

Och jag tänkte eftersom jag är på så bra humör nu så ska jag passa på att ta lite bilder.
Dock på mig själv, men jag ska ta bra bilder som jag kan lägga ut sen (;
Så vi ses på Facebook !





Peace & Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0