I'm so addicted to all the things you do when you going down on my,

Snart är det läggdax, ska bli skönt att sova.
Men först jag ska göra en kopp te och ta en smoke.

Klockan är mycket, jag vet jag vet.
Men har inte känt mig så trött förrän nu.
Så då är det väl dax att bädda ner sig?

Jag är så pirrig i magen, tänk om vi faktiskt kan åka på söndag.
Shit va glad jag blir då. För jag vill och behöver verkligen lite sol och värme nu!
Bara chilla. Googlade nyss lite på tunisien, hammamet och det är tydligen svinbilligt
med skor och väskor.........
Ojojoj, jag skulle verkligen inte ha kollat upp de för nu kommer jag  bara köpa
massa onödiga skor..
Fan så  kuuuul !!!!!!!!!!!!!!!
Åh vad jag längtar nu.
Håll tummarna för att vi får åka!


Nej usch, nu somnar jag snart med datan i knät.
Vi ses imorgon ist (: då laddar jag upp kort också!




Peace & Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0