It's not like me to wake away ..

Håller alla tummar och tår för att vi ska kunna åka på söndag !!
Är nästan helt klar med packningen nu, ska bara leta reda på en
tandborste och lite andra saker. Men sen är jag klar!

Och jag håller även alla tummar och tår för att Djurgården vinner ikväll!
Först upp till 4 och nu står det 2-2 .. Måste måste måste vinna!

Humöret går upp och ner, just nu är det bra.
Men det kan vända när som helst.
Så jag lever för stunden kan man väl säga.
Kanske är jag betuttad?
Men visst är jag charmerande? (;

Idag kom Tett hit efter jobbet, älska älska älska henne!
Sen om ett tag kanske jag åker (cyklar) till henne för hon är hemma helt själv ):

Nej nu ska jag sjunga & lyssna på mina favvo låtar, alltid lika kul (;
Vi ses senare!






Peace & Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0