Kom igen vårt djurgårns gäng !

Ta och vinn nu då för satan !
Det står 4-4 nu, och förhoppningsvis håller de
dom sista sekunderna.
Endast 20 sek kvar nu :D.'
OCH DET ÄR SUDDEN DEATH !
Yey, det är kul!!
Då kan jag ju fortsätta kolla nu (;

Varför är alla så torra?
Ingen vill göra någonting, ligga hemma bara.
Men hur kul är det då? Jag som är ledig och allt..

Nu är det bara 3dagar kvar tills vi åker (:
Det ska bli så fruktansvärt sköönt !!!
Bara sola bada och shoppa skor (;
Så imorgon ska jag och Tett in till staden på dagen
och sola, handla lite små saker och kanske hämta kritis i skolan.
Hon kanske ska klippa mig imorgon därför hämtar vi henne q:

Så nu får jag väl krypa ner i sängen (som jag redan ligger i)
och försöka sova så jag kommer upp någongång imorgon.
Ska ställa klockan på 10.
Sätta på kaffe, och ta en långis med hundarna.
Ta en dusch och ringa Tett.
Sen en till kortis med hundarna och sen in till stan q:

Nej nu börjar hockeyn igen så jag slänger in min älskade låt så ses vi imorgon (:











Peace & Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0