Tårar, skratt & minnen

Det är precis så det har varit idag.
Det har varit en händelserik dag idag.
På gott och ont.
På eftermiddagen blev det mycket tårar som rann.
Det känns både bra och dåligt, det känns som att de va
de enda rätta att göra just nu.
Man vet ju aldrig hur det kommer att bli sen, men just nu är de som det är.
Och det finns inte så mycket att göra åt det.
Det känns tungt nu, och jag vet inte riktigt hur jag ska hantera allt.
Men försöker man inte så får man ju inte veta heller hur det kommer att bli.

Men vi har försökt så många gånger tillsammans, och det har inte funkat.
Jo dom första dagarna har det funkat, men inte sen.
Det har blivit som en ond cirkel.
Jag kommer alltid vara svag för dig, för du är Han.
Men ingen av oss mår bra av allt det här så det är bättre att det är så här nu.
Förlåt..


Nu på kvällen har det varit skratt och minnen.
Va hemma hos älskade Caroline och kedjerökte, som jag alltid gör
när jag är hemma hos dom. (fattar inte varför.)
Vi pratade mest om hur vi va när vi var yngre, herregud.
Stackars dom som fick stå ut med oss.. Ha-ha
Men vi hade ju kul iaf, lillasyster i mitt hjärta !


Nej, ärligt talat så är jag helt slut.
Efter allt som hänt idag så är det väl inte så konstigt att jag är trött?
Så nu ska jag bädda upp sängen och kolla på CSI NY.
Så ses vi imorgon eller någonting (: :(
Btw, måste färga håret snart........





Peace & Love

Kommentarer
Postat av: Caroline

Som jag alltid har sakt alltid vid din sida, kommer alltid att ställa upp för dig. Du är värd så mycket för mig, utan dig skulle jag inte ha kommit såhära långt i livet :) din familj har hjälpt mig mycket med.

JAG ÄLSKAR DIG STORASYSTER !!!!! <3

2010-04-19 @ 08:17:48
URL: http://pluttenlilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0