Vårkänslor

Idag är det vår på riktigt, solen skiner, det luktar kobajs och tusilago finns i dikena!
Helt j-dra underbart! Allt dehär gör mig lycklig!!

Det vart inte så mycket mys igår, tröttheten tog över totalt.
Men jag har bestämt mig, det här funkar ju inte.
Jag måste kunna lita på den personen som jag ska leva med.
Och det gör jag inte, har försökt och försökt men det går inte.
Men jag väntar tills efter T med att föra fram budskapet.
Blir bäst så just nu.
Och det blir bättre för oss båda.


Nu ska jag ta en powernap och sen äta lite mat och ännu senare så ska jag träna.
Ska bli ganska skönt faktiskt. Om man ska vara iform till badsäsongen.
Så vi ses senare :).




Peace & Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0