Baby it's just a fling, but I dont regret a thing. Caught in a love hangover

Jaha, jag har blivit sjuk. Så jag passar på att skriva här idag.
Andra dagen i skolan, så är jag sjuk. Faaan vilken dålig tajming....

Jag önskar att jag bara kunde vrida tillbaka tiden
och göra saker ogjorda. Eller kanske tillochmed ändra mina egna beslut.
Det var inte såhär mitt liv skulle se ut.
Jag ångrar verkligen vissa beslut, och ångrar saker jag gjort.
Mot dig och så många andra.

Jag är så fruktansvärt glad över dom äkta vännerna jag har, dom som förstår.
Även fast jag kanske inte ens behöver förklara..
Som min underbara vän Emmsi, en blick och vi vet vad vi menar.
Det behövs inga krångliga förklaringar för vi känner varandra.
Jag är ingenting utan dig, jag har gjort mina misstag och du vet
bättre än alla andra att vad som än händer så har du en plats i mitt hjärta.
Det räcker bara med att du vet. Jag älskar dig, ♥

Jag tror att det värsta med allt är att jag
är kär i två personer, som är så olika.
Som ger mig kärlek på två olika sätt.
Jag vill inte ha det såhär längre.
Jag måste tyvärr välja.
Men hur vet jag om jag gör rätt?
Jag behöver hjälp, hjälp mig!





Peace & Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0