Hur ska detta gå?

Jag vill inte välja längre, tror det blir bäst så nu.

Enda sen jag kom hem från Gotland har jag inte gjort ett skit,
men skulle ha jobbat veckan som kommer.
Men tydligen så kommer det inga barn..
Men dom hade fixat så att jag får göra andra saker ist :)
Så är ledig imorgon men jobbar på Tisdag.
Lite är bättre än ingenting alls, eller hur?!

Har också bytt rum nu, så jag fick dubbel säng och ska få tapetsera om,
få walk-in-closet. Kommer bli grymt!!
Så imorgon bär det in till stan för att kolla på tapet och grejer.
Och lämna CV och söka praktik plats.
Längtar faktiskt lite tills skolan börjar igen :).

Nej, nu ska jag försöka sova ett tag.
Vända tillbaka dygnen.
Macka och te först :).


Peace & Love people ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0