Så jädra lat

Jag har ju som sagt knappt lyft ett finger på hela sommaren.
Nu känner jag det, jag har blivit så förbannat lat.
Man orkar ju inte göra någonting längre?!
Lite arg på mig själv, skulle ha gjort en massa saker.
Men icke, jag är lat.
Men nu börjar det bli ordning på steken igen, tränade igår.
Somnade som en stock, gick upp i tid idag.
Förhoppningsvis in till staden idag eller imorgon och fixa praktik, vilket är ett måste
eftersom jag ska lämna in lappen på fredag då skolan börjar igen.
Längtar faktiskt till skolan, ha någonting att göra och börja plugga.
Vecka 35 går vi ut på praktik.

Idag skrev jag också CV+Personligt brev som syster ska lämna in ikväll
när hon åker och jobbar.
Hoppas verkligen att jag får det jobbet, få lite extra pengar i kassan
och kunna ta mitt körkort och sen åka till Thailand.
Kanske en sväng utomlands med ett tjejgäng före?
Det vore ju förbannat kul!


Jag har egentligen massor som skulle behöva komma ut, känslor och masssssssa annat!
Men känner inte för att sitta vid datan hela tiden.

Nej nu ska jag gå och glo lite på TV samtidigt som jag ska skriva upp alla små saker jag gjort.
Sen kanske kanske kanske städa rummet.
Vi får se hur det blir och vad dagen har att erbjuda.

Måste bara skriva att jag är så himla glad att vi fått kontakt igen Emma,
du är en underbar vän som alltid ställer upp.
Och inte tala om alla minnen vi har tillsammans.
Underbart vännen.
Du ska ha ett stort tack för ditt enorma hjärta hjälper mig att klara allt.
Jag älskar dig, du finns alltid i mitt hjärta!





Peace & Love ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0