I know you want me.

Lite otippat att jag inte skrivit på länge.
Men haft mycket att göra så har inte riktigt haft tid.

Menmen, det är sånt som händer.
Ska iaf försöka bli bättre!

Lyckades (inte så ovanligt) försova mig imorse...
Men nu är jag uppe och ska snart bege mig in till
staden med min kära mor!
Sen kanske åka till Gränby C med min bästa skrutt
för att handla lite saker till henne.

Häromdagen när jag skulle gå till skolan
så upptäckte jag att jag inte hade några underkläder
att ta på mig (trosor).
Så jag fick lov att köpa några stycken.
Sen idag, helt plötsligt när jag skulle klä på mig så fanns det
precis huuuur många som helst!
Tror att mamma upptäckt hur tvättmaskinen funkar (!)
Alltså hade jag inte behövt köpa underkläder.
Men dom var så söta så dom kommer nog till användning :)

Ikväll är det träning som gäller!
Jag bara älskar att vara tillbaka på plan.
Det är förstås INNEBANDY jag pratar om.
Jag är galet kär i sporten!

Sen till sommaren kanske kanske kanske jag upptäcker
att jag vill och kan (vilket jag är ganska bra på) att jag vill
ta upp fotbollen igen, det vore ju himlans kul!

Oops, nu måste jag skynda mig!
Mamma får fnatt om jag inte är klar snart.
Vi ses när jag kommit hem igen.


Ska nog kolla på nya klackskor idag!!! Love it!


PUSS PÅ ER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0