I'm feeling hot today

Har tydligen gömt min kamera alldeles för
bra för mig själv, så hittar den inte.
Så bild på hur jag ser ut kommer när jag kommer
hem från skolan istället.
Men för en gångs skull tycker jag själv att jag ser bra ut.
Lucky ringen är på fingret, pärlor i öronen, kavaj och jeans.
Ser ni bilden i huvudet?
Som sagt, I'm feeling hot.

Det är sjukt hur bra självförtroende jag fått dom senaste
månaderna, det är gaalet bra just nu.
Förr var jag aldrig nöjd med mig själv om jag inte
hade typ jätte u-ringat och slimmade jeans som
gjorde ont.
Nu kan jag ha på mig den mesta, och tycker fortfarande
att jag ser sjukt bra ut!
Det känns faktiskt jättebra att säga det, jag blir som stolt över
mig själv!

Kanske har det med att göra att jag nu uppnått mitt mål,
eller rättare sagt min målvikt. 22kg lättare gör ganska mycket.
Vilket gör att jag mer än gärna visar upp mig igen, efter
många om och men!


Som tyngst, 22kg mer än nu. Då: 78kg



Och nu ser jag på ett ungefär ut såhär igen, målvikt: 56kg!
Ska försöka hitta nån bättre helkropps bild på mig sen när jag kommit hem igen.
Nu måste jag springa till bussen!

Puss på er! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0