Redovisning av kläder.

Kom nyss hem från staden med mor!
Det var riktigt trevligt.
Mor som aldrig är på stan sprang in & ut ur affärer
mest hela tiden. Hon blir arg för att hon inte hittar
någonting som hon kan ha på fest, hon blir arg på
människor som går in i henne hela tiden.
Men det hon blir mest arg för är att hennes skor gör ont.
Tur att jag kan driva med henne så mycket så hon börjar
skratta istället för att gråta.
Jag hann inte ens röka en cigg innan hon kom på
att hon skulle in i någon annan affär.
Jag blev tillslut lite små irriterad.
Ni vet, hungrig, ont i ryggen, & vill inte höra  morsans tjat mer.

Vi hamnade på Panini, jag tog en sallad & mamma bakadpotatis.
Efter det gick vi tillbaka till H&M (för ca 4e gången)
och köpte en kavaj till mig för att jag skulle bli glad.

Lite saker som följt med mig dom senaste veckorna från staden;


Kavaj - 399kr H&M
Blus - 199kr Ginatricot



BH - 79kr NEW YORKER
Midjekjol - 249kr Ginatricot



Lite smakprov.
Nu ska jag slänga om outfiten & ta på min träningskläder.
Off to Allianshallen för innebandy träning!
Taggataggatagga!!!



Pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0