Why do I always have to fall?

Måndagsmorgon - Nya möjligheter, nya utmaningar, samma gamla jag.

På dagens agenda står;
11.40-ca14.00 - Skolan
Sen hem, städa, plugga och diverse.

Imorgon är det samhällskunskaps prov, taggad?
Svaret är nej.
Men jag kommer förhoppningsvis att klara det galant ändå.
Jag är inte den som pluggar stenhårt, men har faktiskt lagt
ner lite tid på att lära mig detta den här gången.
Hoppas iaf på ett G, mitt mål.

I fredags tog jag det lugnt, ett glas vin och Idol.
Jay vann, grattisgrattisgrattis!!
Ilördags blev det en spontan utgång, lyckat?
Njaae, det kunde ha varit bättre.
Men det gick, fick tillslut dansa av mig lite.

Oops, nu måste jag skynda mig om jag ska hinna till bussen.
Vi ses senare :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0