24/2

En dag kvar till lön, en dag kvar tills jag har sålt lite av sakerna från blocket.
Och två dagar kvar till studiebidraget. Allt på en gång bah !
Känns grymt skönt att få lite extra pengar den här månaden, det behövs verkligen.
Måste bara se till så att allt inte spenderas på en och samma dag.
Usch vad jag hatar det. Jag tycker inte att jag köper så mycket saker, men så kollar jag
hur mycket jag har kvar så har jag handlat upp nästan allt. Hatahatahata.

Igår va jag och tett och simmade.
Haha, det var min brors kompis som stod i kassan.
Så vi betalade för barn och så fick vi en varsin nyckel.
Så vi stod där som fån och visste inte vad vi skulle med nycklarna till.
Vi skulle gå upp för en trappa.
Så vi gjorde det, och vips så var vi inne på relax avdelningen.
Åh herregud va skönt det var!
Det var nästan bara vi där, så vi fick sitta själva i bubbelpoolen.
Badade även på "äventyrsbadet" och så simmade vi faktiskt ½km.
Det var så uunderbart skönt att bara få ro om sig själv.
Detta måste göras om !!
Tack för en underbar dag Tettis :) ♥

Idag, eller ja. Klockan är ju ett på natten.
Men ialla fall.
Idag ska jag inte göra så mycket, blir väl att sitta hemma och fixa lite med min blogg.
Och kanske även tettis blogg. Hon ville göra om den.
Så jag kommer väl bli sittandes vid datan hela dagen.

Åh, jag längtar ihjäl mig.
Vill verkligen träffa dig nu.
En stor kyss till dig !!

Nej usch, nu måste jag verkligen sova så jag orkar sitta vid den här saken hela dagen.
Lite TV först, toalettbesök och kanske en cigg? . . . . .
Ringer nog min husläkare imorgon för att få hjälp med att sluta.
Är ju inte så stark att jag kan göra det själv bara sådär..

Vi ses gott folk (;  ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0