Alla hjärtans dag

Är väl egentligen ingen speciell dag?
Det tycker iaf inte jag.
Jag gjorde ett litet kort till F och han gav mig 10 rosa rosor :).
Det är de lilla som egentligen behövs.

Nu sitter jag och väntar på att kaffet ska bli klart så jag
kan sätta mig utanför porten i solen och ta en cigg !
Det är verkligen det bästa som finns.

Är fortfarande jätte snorig och hostig.
Har också svårt med andningen.
Men förhoppningsvis så orkar jag gå i skolan
denna vecka. Känns som jag har missat en hel del.
Så nu får jag ta igen om jag ska få ta ledigt när vi drar till Tunisien !

Inte långt kvar till Tunisien, Hammamet nu.
Åh jag längtar som bara tusan, få lite försmak på sommaren.
Sola, bada, och bara ta det lugnt.
Och när vi kommer hem så är det ju inte långt kvar tills jag fyller 18.
Åh herregud vad tiden har gått fort.

Nej nu blev kaffet klart, och solen skriker efter min frysna kropp !
Vi ses !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0