öhm, rubrik ....

Ligger i sängen, tänker tänker tänker ..

Jag vet inte riktigt vad det är med mig, jag gör inte så mycket annat än bara tänker.
Hela tiden, jag orkar inte tänka mer. Det är ändå bara så svårt att få ihop allting.

Jag tror att jag ska klippa mig på torsdag, hade egentligen tänkt att färga håret också.
Men kom sen på att jag vill inte göra det, vill bara klippa av mig lite hår.
Det skulle ju vara billigare än vanligt om jag skulle färga det på salong.
Men jag tror att jag skippar det, vill inte göra någonting åt min hårfärg tills efter sommaren.
Men en tur med saxen blir det iaf :) . Det behövs verkligen, mitt hår ser jätte slitet ut !

Jag ska kliva upp extra tidigt imorgon så att jag kan ta en låång dusch och dricka kaffe,
äta en ordentlig frukost utan att stressa.

Idag har jag inte gjort så mycket, vaknade upp hos F som som vanligt är uppe med tuppen.
Då hade han varit och handlat och köpt rosa rosor till mig, och så fick jag kladdkaka till frulle :).
Det var riktigt mysigt faktiskt. Sen satte jag mig som sagt utanför porten och solade och rökte.
Med (självklart) en kopp kaffe. Efter frullen och ciggen så åkte F och hans syster och handlade
lite mer saker. Sen åkte jag och F till Fyris Park på loppis, jäkla kul det är att kolla på alla olika saker.
Fick en liten crazy idé av att gå där, sagt och gjort. Haha, jag bestämde mig för att sälja alla mina kläder
som jag inte kan ha längre på blocket. Det var ganska mycket faktiskt. Ja, ni får ju leta upp de om ni vill :).

Var också och hälsade på lilla Hugo, åh så söt han är! Fasters älsklings pojke (:



Nej, nu ska jag nog försöka sova. Men jag börjar faktiskt bli hungrig . . .
Aja vi ses (;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0