Deprimerad människa.

Förlåt om jag inte svarar på allas sms om hur det är och skit.
Dom som vet dom  vet och jag orkar inte bli daltad.

Ja, jag vet inte varför jag inte skriver oftare eftersom jag ändå bara sitter hemma
och faktiskt oftast vid datan.
Men det blir inte av och ärligt så vill jag inte skriva allt här.
Då får man ändå bara skit sen . . .

Ikväll ska jag äntligen träffa Tett, efter mycket om och men.
Jag skulle kollla om det var någon som vi kunde träffa.
Och det blir ju lite begränsat med folk om man ber mig göra det.
Med tanke på att jag inte pratar med så många.
Men kanske har fixat en iaf.
Det lär visa sig.

Nej nu ska jag fixa mig och ta en banan.
Är så grymt sugen på choklad egentligen men men.

Vi ses.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0