here we go ..

Varför kan vi inte bara stanna upp?
Frysa ögonblicket och hålla kvar ögonkontakten?
Varför måste sanningen vara så hård, varför måste lögnerna vara så enkla?

Varför hatar jag när det jag egentligen vill göra är att älska?
Varför får jag dig att backa när jag egentligen vill ha dig nära?
Varför ringer jag, när jag säger att  jag inte ska göra de?

Och vad håller egentligen du på med?
Anklagar du mig för att du har gjort ett snedsteg igen?
För att det vore lättare om båda två hade gjort de?
Stänger du av när jag säger förlåt, och att det egentligen är dig jag älskar?
Varför känner jag såhär?
Varför kan jag inte få må bra?
Varför kan jag inte få känna den där brusande kärleks känslan?


Fuck it


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0