It's all about you

Eller hur?
Bara du mår bra så är allt okej.
Då spelar det ingen roll hur dåligt jag mår.
Bara du är nöjd med sitsen.

Min mobil är just nu i Sthlm på lagning/uppdatering.
Kommer få tillbaka den om ca en månad.
Så nu har jag en gammal mobil som det bara ibland går att skicka
sms ifrån, därför kan jag inte svara på alla.

Just nu sitter jag och kollar på The big bang theory.
Mitt favvo pogram förutom AFV såklart :).

Ikväll är det träningen, men tyvärr så kan jag inte vara med idag heller.
Eftersom jag fyllde i min tatuering igår och kan därför inte ha en T-shirt på mig
eftersom den kladdar och skaver. Så nu sitter jag i en party topp men mjukisar.
Haha, vilken kombination :P.

Idag har jag inte gjort så mycket, tog bussen från stan halv 11.
Så jag städade tvättstugan när jag kom hem.
Fick ju ny tvättmaskin och torktumlare idag så det behövdes verkligen.
Och snart ska jag hänga lite tvätt och kanske tillochmed städa mitt egna rum.
Behövs dammsugas därinne med..

Jag vet inte riktigt hur jag mår egentligen, upp och ner mest hela tiden.
Ibland skit glad och ibland tvärtom.
Det är nog jobbigast för mig som egentligen vill vara glad hela tiden.

Just nu längtar jag bara till Tunisien och tills jag fyller 18.
Men den kommer de kommer.

Nej, nu måste jag hänga tvätt så jag inte får en utskällning när Syster kommer hem.
Första jag fick imorse när jag kom hem och nu orkar jag inte höra henne längre.
OBS, bloggen är frivillig att läsa.
Jag skriver som jag känner.
Om du blir ledsen så behöver du absolut inte läsa.

Vi ses kanske senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0