Sjukling

Idag är jag hemma.
Mådde så himla illa imorse och gör det fortfarande.
Plus att jag har en sån jädra huvudvärk.
Men tänkte att jag ändå måste göra någon nytta.

Så jag tog mina sista krafter till att baka en sockerkaka.
Hade i hackade hasselnötter, så vi får väl se hur det blir.
Så nu sitter jag och väntar på besök, vågar inte smaka kakan själv.

Sitter och kollar på Ellen DeGeneres show, kelly osbourne var där.
åååh så snygg hon är !!

Ja, jag blev ju faster i förrgår. Jippie :D.
Till en liten Hugo, har fått några bilder, men det går
inte att koppla min mobil till datan :S.
Men jag får försöka senare :).

Bilder på kakan och mig ;)





Enjoy !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0