Äckliga människor, falska och feta.

Jadu, har inte så mycket att skriva.
Jag har fått reda på allt, är inte så dum som jag ser ut att vara kanske?
Och att du håller koll på mig, som inte har gjort någonting fel är ju
bara patetiskt. Man kanske ska börja lyssna på bägges historier
innan man tar någons sida gumman?
Du vet nog inte ens hälften. Och va glad för de.
Börja med att ta reda på fakta innan du hoppar i säng med någon.
Förresten, har inte du pojkvän?

Jag hoppas för guds skull att du läser det här, för du vet nog precis vem du är.
Äckliga fula du, du äcklar mig.
Och aldrig att du sätter din fot innanför denna dörr.
Ha det så himla bra, och du. Va ärlig mot din pojkvän.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0