Äntligen

Snart, om ett par timmar så får jag sommarlov!
Det ska bli så skönt, men jag kommer vara så rastlös.
Har ju inget sommarjobb, inga pengar eller någonting.
Visserligen så kan jag tjäna en slant både här och där.
Men det känns ändå värdelöst att inte ha ett jobb.
Jag får ta dagen som den kommer helt enkelt.

Helgen är iaf planerad, tror jag.
Imorgon, fredag blir det nog rätt lugnt.
Ska nog till C och hjälpa hennes moder.
Men för övrigt blir morgondagen lugn.
Sen på lördag är det partaj, vilket jag sett fram emot
grymt länge så det är skönt att det äntligen är dax.
Sen kanske jag drar vidare på lördag, men har inte fått svar
än så det kanske inte alls blir som jag tänkt mig.

Idag har jag iaf tjänat 200kr, tack mamma.
Fick städa hennes bil, dvs dammsuga och damma.
Och där tjänade jag helgens alkohol.
Förhoppningsvis kan jag göra någonting imorgon med
för att få ihop en extra slant till diverse saker.
Sen har jag stäädat på baksidan, typ skurat alla möbler och så.
Kanske kan fråga mamma om en slant för de också?


Nej nu ska jag väl försöka sova, men jag är hungrig....
Vi ses imorgon :)



Peace & Love ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0