i brist på annat

Nämn något som gjorde dig glad igår: Jadu, mycket.
Vad gjorde du kl 08 imorse: drack kaffe.
Vad gjorde du för 15 min sedan: satt här
Det sista du sa högt: nej det har jag inte.
Det senaste någon sa till dig: Har du nå pengar löst?
Vad har du druckit idag: vatten
Vad var det senaste du åt: kaka, på karnevalen.
Vad var det senaste du köpte: klänning, cigg
Vad är det för färg på din ytterdörr: vit
Vad är det för väder hos dig nu: molningt, men ganska varmt.
Godaste glassmaken: saltlakrits
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: jadå
Sover du tungt: Finns inte mycket som väcker mig
Drömmer du mardrömmar: brukar hända
Trivs du med ditt jobb: -
Favoritklädsel: Mjukisar och stooor tröja
Favoritlåt just nu: Eminem - not afraid
Vad ser du om du tittar till höger: min spegel
Vad gör dig glad just nu: att jag ska klippa mig imorgon
Vad ska du göra härnäst: åka in till staden för en övernattning
Höger eller vänsterhänt: höger
Humör just nu: nere
Favoritgodis: ALLT
Kläder just nu: mjukisbyxor, kofta och linne
Sommarplaner: Gotland, fylla 18
Hur många kuddar sover du med: 5
Spelar du något instrument: nej
Morgon eller nattmänniska: nattmänniska
Vad är viktigast för dig: mina nära och kära
Är du kittlig: äckligt mycket
Snarkar du: nej, de tror jag inte?
Stjärntecken: Kräfta
Äckligaste insekten: spindlar
Längtar du mest efter just nu: 12juli !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0