Idag handlar det om mig

Det kanske är vanligt för er, men inte för mig.
Idag/kväll tar jag hand om mig själv, gör sånt
som jag annars nästan aldrig gör.
Just nu färgar jag håret och har ansiktsmask.
Om ca 15 min ska jag skölja ur håret och passar
då på att ta en varm skön dusch.
Efter det ska jag ta bort nagellack och pollera naglarna+banden.
Måla om dom och bara ta hand om mig själv.
Idag är en sån dag som jag förtjänar det, en sån där dag
då jag bara tycker synd om mig själv och nästan grinar för minsta lilla.
Håret blir kritvitt, ansiktet blir lent och naglarna färgglada.

Den stoora gåtan nu är vad man ska hitta på i midsommar?
Har ingenting planerat, blir till M-L & L första dagen iaf,
och sen kanske dagen efter.
Det beror på vad alla andra ska göra.
Kanske blir till att sitta hemma annars.
En sak vet jag faktiskt, ska iaf till björkis och dansa på discot (;
Alltid lika kul!

Kanske tillochmed gör om bloggen idag, i brist på annat alltså.
Vi får se hur det blir, sängen tidigt iaf.

Nej nu måste jag tvätta bort allt, vi kanske ses senare då..



Peace & Love ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0