You can have whatever you like,

Godmorgon godmorgon.
Ska snart bege mig till jobbet för en karnevaldag på björkis.
Men ville blogga lite först.
Med min racerhoj tar det ju bara 5-10 min dit jobbet alltså.

Idag hade jag kunna sova hela dagen, och bara ligga i sängen.
Det känns som en tycka-synd-om-mig-själv-dag-idag.
Men icke, här ska jobbas så att jag kan gå på krogen på Gotland.

Ett glädjerus for igenom mig igår då en god gammal vän skrev ett sms,
och dom orden betyder så fruktansvärt mycket för mig.
Jag vet att du vet att jag tycker om dig, väldigt mycket Emma.
Du är underbar och helt otrolig vän!

Nej nu måste jag skynda mig lite, kanske klä på mig också?
Vi ses när jag kommer hem, med bilder och grejs :)




Peace & Love ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0